یکشنبه 22 فروردين 1400 - Sun 11 Apr 2021
  • پیام تسلیت به مدیرکل محترم دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی معاونت مطبوعاتی

  • پیام تسلیت به جناب آقای محسن محمدی

  • این نشانه‌ای از اقتدار ماست

  • ۵ کاندیدای جدی اصولگرایان در انتخابات ۱۴۰۰

  • ایران سال گذشته ۳ میلیارد دلار بنزین صادر کرد/ افت ۲۳ درصدی ارزش صادرات کالاهای پتروشیمی

  • کرونا جان 193 بیمار دیگر را گرفت/ 386 شهر در وضعیت قرمز و نارنجی

  • مشکل پرسپولیس برای سفر به هند حل شد/ سرخ‌پوشان عصر امروز به گوا می روند

  • دهن کجی BBC به مخاطبان/ همسر ملکه انگلیس ادعاها را زیر سوال برد+ فیلم

  • 55 چهره‌ای کارزار ریاست جمهوری می‌شوند

  • مگر برجام قرار نبود همه تحریم‌ها را لغو کند؟

  • شرط معقول برای راستی‌آزمایی لغو تحریم‌ها

  • خودکشی برای یک سر تکان دادن بایدن

  • ابتکار شهید صیاد برای مرسوم کردن روزه‌داری در ارتش شاه

  • تصاویری ماندگار از مراسم تشییع شهید صیاد

  • نابودشدن سرمایه مردم در بورس نتیجه عملکرد نئولیبرال‌ها در ۸ سال گذشته است

  • آغاز فاز سوم تست انسانی واکسن «کووایران» از اردیبهشت/ ۵ شهر کاندیدای تزریق در فاز سوم شدند

  • برجام با آب‌نبات چوبی احیا نمی‌شود

  • زندگینامه صیاد دلها سپهبد شهید علی صیاد شیرازی /فرمانده دلاور و پرافتخار 8 سال دفاع مقدس،از عملیات فتح المبین تا مرصاد+نماهنگ صیاد شهادت

  • پیشنهاد جدید ریاض به صنعاء برای فرار از شکست در مأرب یمن

  • ساخت سریال شهید صیاد شیرازی با تهیه‌کنندگی والی‌نژاد آغاز شد

  • |ف |
    | | | |
    کد خبر: 227548
    تاریخ انتشار: 17/اسفند/1399 - 10:31

    تایید خونریزی پزشک ایرانی پس از تزریق واکسن

    مدیرکل روابط عمومی وزارت بهداشت درباره خونریزی داخلی شدید یکی از کادر درمان پس از تزریق واکسن اسپوتنیک توضیح داد.

    تایید خونریزی پزشک ایرانی پس از تزریق واکسن

    به گزارش پایگاه خبری «حامیان ولایت»به نقل از باشگاه خبرنگاران ،کیانوش جهانپور مدیرکل روابط عمومی وزارت بهداشت و سخنگوی سازمان غذاودارو درباره خبر خونریزی داخلی شدید پزشک ایرانی پس از تزریق واکسن اسپوتنیک در شهر گناباد، اظهار کرد: یکی از همکاران پزشک ما در گناباد پس از تزریق واکسن روسی دچار علائم گوارشی و در مدفوع او ‌خون دیده شد.

    او ادامه داد: به طور کلی هر واکسنی دارای عوارضی است و این موضوع بعید و دور از انتظار نیست.

    تایید خونریزی پزشک ایرانی پس از تزریق واکسن روسی

    جهانپور افزود: در حال حاضر بروز عوارض گوارشی در همکار پزشک در حال بررسی است و هنوز مشخص نیست که این عوارض مربوط به تزریق واکسن است یا نه.

    او گفت: بروز علایم گوارشی پس از تزریق واکسن بسیار نادر است، اما بعید نیست و همکاران ما در حال بررسی این موضوع هستند.

    گفتنی است؛ امروز در شبکه‌های اجتماعی اعلام شد دکتر نبی‌پور پزشک متخصص اطفال شهر گناباد که چندی پیش واکسن کرونای اسپوتنیک روسی تزریق کرده بود؛ به دلیل عوارض این واکسن و خونریزی شدید داخلی در بیمارستان بستری شده است.

    مرتبط ها
    نظرات بینندگان
    نظرات شما